3 Ekim 2013 Perşembe

Ödüllü e-mail marketing çözümü optivo Metrics34 ile Türkiye’de kullanıma sunuldu

Avrupa’nın önde gelen e-mail marketing çözümlerinden optivo, Türkiye’de Metrics34 tarafından kullanıma sunuldu. Almanya’da geliştirilen ve bugüne dek çok sayıda ödüle layık görülen optivo, potansiyel ya da mevcut müşterilerine hızlı ve etkili bir şekilde ulaşarak satışlarını artırmak isteyen e-ticaret firmalarına birçok avantaj sağlıyor.

Dijital pazarlama optimizasyonu şirketi Metrics34, Avrupa’nın önde gelen e-mail marketing çözümlerinden optivo’yu Türkiye’de kullanıma sundu. Almanya’da geliştirilen optivo, mevcut müşterilerine hızlı ve etkili bir şekilde ulaşarak satışlarını artırmak isteyen e-ticaret firmalarına birçok avantaj sağlıyor.

Avrupa’da çok sayıda ödüle layık görülen profesyonel e-mail marketing çözümü optivo, her sektörde kullanıma uygun olması ile öne çıkıyor. Entegre çok kanallı iletişim yapısı sayesinde SMS, e-posta ve sosyal medya gibi farklı platformlardaki kampanyalar kolayca bir araya getirilebiliyor. Gönderileri kolayca kişiselleştirilebilme ve kişiye özel dinamik içerik üretebilme imkanları da sunan optivo e-mail marketing programı, mesajların etkisini artırıyor.

Ortalamanın üzerinde gönderim ve dağıtım

Sektör ortalamasının üstünde bir rakam olarak, saatte 12 milyona kadar e-posta gönderebilen optivo’nun, dünyanın en büyük whitelist programı “Return Path Certification” ve Alman whitelist projesi “Certified Senders Alliance” ile iş ortaklığı da bulunuyor. Söz konusu ortaklıklar, optivo ile gönderilen e-postaların dağıtım rakamlarını da ortalamanın üzerine taşıyor.

Her markanın e-mail marketing alanında ihtiyaç ve beklentisi değişiklik gösterdiği için, bu alanda markaya özel danışmanlık hizmetleri Metrics34’ün uzman ekibi tarafından sağlanıyor. Firmanın bütçesine, taleplerine ve teknik altyapısına göre özelleştirilebilmesi, optivo’yu benzerlerinden ayıran diğer bir önemli özellik olarak dikkat çekiyor. Bülten üretim süreci şablonlar sayesinde son derece kolay bir şekilde gerçekleştirilebilirken, web tabanlı optivo’yu kullanmak için herhangi bir yazılım yüklemeye de gerek kalmıyor. optivo’nun entegre editörü ise basit bir kelime işlemci programında olduğu gibi, hem metinle hem de görsellerle çalışmayı son derece kolay kılıyor.

Geniş bir skaladaki rapor ve analiz seçenekleri ile e-mail marketing kampanyalarının başarısını ölçmeyi sağlayan optivo, mevcut CRM ve web analitik sistemleri ile de entegre edilebiliyor. optivo, Türkiye’de Metrics34 tarafından sunuluyor.

Metrics34 hakkında:
Merkezi İstanbul’da bulunan Metrics34, e-ticaret şirketlerinin pazarlama bütçelerini “programmatic advertising” ilkesiyle, dijital platformlarda en efektif şekilde yönetmelerine yardımcı olan bir ‘dijital pazarlama optimizasyonu’ şirketidir. Kendisini ‘e-ticaretin sahne arkasındaki güç’ olarak tanımlayan Metrics34, dijital pazarlama optimizasyonu alanında Türkiye’deki en kapsamlı hizmetler bütününü sunmaktadır. Müşteri ve ziyaretçi trafiğini tüm dijital pazarlama kanallarında eş zamanlı takip edip, pazarlama bütçesinin en verimli şekilde kullanımına olanak veren gelişmiş sisteminde, e-ticaret şirketlerinin pazarlama harcamalarını kontrol altına alıp, satış ve kârlılık oranlarını artırmayı amaçlamaktadır. Metrics34 tarafından gerçekleştirilen optimizasyon, e-ticaret şirketlerinin aynı pazarlama bütçesi ile daha fazla satış yapmalarını sağlamaktadır. Kurucu ortaklarının Almanya’da dijital pazarlama alanında 2000’li yılların başına dek uzanan deneyimi bulunan Metrics34, alanında uzman çeşitli Alman şirketleri ile teknoloji ortaklığı yapmakta ve know-how paylaşımında bulunmaktadır. İhtiyaç durumunda, müşterilerine site içi dönüşümlerini artırmak amaçlı danışmanlık hizmeti de sunan Metrics34, Elektronik Ticaret İşletmeleri Derneği (ETİD) üyesidir.

0 yorum:

Yorum Gönder