30 Eylül 2013 Pazartesi

Basın Bildirisi: İnovasyon ve büyüme segmentlerine odaklanan piyasa başarısı ile Philips monitörleri

İnovasyon ve büyüme segmentlerine odaklanan piyasa başarısı ile Philips monitörleri

Ekran uzmanı, Türkiye piyasasında birinci sırada kalmaya devam ediyor. Büyümekte olan 27 inçlik monitörler segmentinde Philips yüzde 39 pazar payına ulaştı

İstanbul/Amsterdam, 30 Eylül 2013: Philips markasının monitör marka lisans ortağı MMD, ürün inovasyonu ve daha büyük ekran ölçüleri konusundaki kararlılığı ile Avrupa'da, özellikle de Türkiye'de  sürdürülebilir bir büyüme yakaladı.

Daha büyük ekranlara duyulan ilgi, monitör piyasasında da aynı kaldı. Pazar analisti Meko'nun son rakamlarına göre, 27 inçlik ekranlar Avrupa'da 2013'ün ilk yarısında, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 17'lik bir büyümeye ulaştı. Türkiye'deki büyüme, geçen yıl 27 inç piyasasının üçe katlanmasıyla Avrupa'daki büyümeyi de belirgin biçimde aştı.

Philips, şu anda yüzde 39 olan pazar payıyla Türkiye'de 27 inçlik segmentte birinci sırada. İkinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 26 büyüyen toplam pazarda da Philips, önceki yılın aynı dönemindeki yüzde 10luk paydan sonra ikinci çeyrekteki yüzde 17 ile birincilik konumunu korudu. 

MMD EMEA Bölgesi Başkan Yardımcısı Thomas Schade, şirketin piyasada gösterdiği başarıyla ilgili olarak şunları belirtti: "İş monitörlerinde olduğu gibi, tüketici segmentinde de, daha büyük monitörlere doğru bir trend var. Bu trendi başında tespit ederek müşterilerimiz için yenilikçi çözümler geliştirdik. Piyasadaki başarımız, iddialı inovasyonlarımızın tüketicilerimizin ihtiyaçlarını karşılamaktan daha fazlasını sunduğunu gösteriyor."

Büyük ekranlardaki yenilikler arasında QHD çözünürlüklü monitörler (2560 x 1440 piksel),  yüzde 80 oranına kadar enerji tasarrufu sağlayan PowerSensor özelliğine sahip ekranlar ve Philips'in geçen yılın sonunda piyasaya çıkardığı, arka duvarda görüntüye uygun bir ışık halesi yaratarak izleme deneyimine yeni bir boyut getiren Ambiglow teknolojisine sahip monitörler bulunuyor. 

Thomas Schade "Son dönemde sunulan, oyunseverlere yönelik 144 Hz monitör gibi ürünler, bu segmentteki başarımızı daha da güçlendirecek" dedi.

MMD Türkiye yöneticisi Berkay Doğan da şunları söyledi: "Hem genel olarak hem de büyümekte olan segmentlerdeki başarılı ilerlememiz, doğru bir stratejiye ve doğru hedefe sahip olduğumuzu gösteriyor. Piyasanın her segmentine anlamlı inovasyonlar sunuyoruz ve pazarlama kampanyalarımızla da bunları destekliyoruz. Fiyatlandırma ve dağıtım politikamızla sürekli olarak müşteri odaklı çalıştığımızı gösteriyoruz. Bütün bu etmenler, sürekli elde etmekte olduğumuz olumlu gelişmeleri beraberinde getiriyor."

Basın iletişim:
united communications GmbH
Peter Link, Başak Evran Gümüş
, Burak Kara
Tel.: +49 30 7890760
Philips.Displays@united.de

Şirketle ile irtibat için:
MMD Monitors & Displays B.V.
Prins Bernhardplein 200, 6th floor
1097 JB Amsterdam
Fani Yaneva
Telefon: +31 20 5046950
E-Posta:
Fani.Yaneva@mmd-p.com

MMD hakkında
MMD, TPV'nin Philips ile 2009 yılında yaptığı marka lisans anlaşmasının sonucunda kurulan yüzde yüz iştirakli şirketidir. MMD dünya çapında sadece Philips markalı LCD ekranları pazarlar ve satar. Philips markasının verdiği sözü TPV'nin ekran alanındaki imalat uzmanlığıyla birleştiren MMD, hızlı ve odaklı yaklaşımıyla piyasaya yenilikçi ürünleri getirir. MMD Batı Avrupa, Orta Doğu ve Afrika pazarlarına Amsterdam'daki merkez ofisinden hizmet sunar. Doğu Avrupa ve BDT pazarlarına ise Prag'daki yerel ofisiyle hizmet verir. MMD yerel satış ekipleri ağı aracılığıyla, bütün büyük IT distribütörleri ve bayileri ile çalışmaktadır. Şirketin tasarım ve geliştirme merkezi Tayvan'da bulunmaktadır.
www.mmd-p.com

0 yorum:

Yorum Gönder