Çağrı Merkezi Sektörü
“Yükselen Yıldız”larını
Seçiyor
Çağrı
Merkezi sektörünün en önemli etkinliği olan “Çağrı Merkezi Günleri” 19-20 Eylül
2016 tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşecek. Son 10 yılda sektörün en prestijli ödül
törenine ev sahipliği yapan IMI Conferences’ın, sektördeki insan kaynağını öne
çıkarmak ve başarıyı ödüllendirmek hedefiyle hayata geçirdiği Call Center Rising
Star ödülleri bu yıl ilk kez sahiplerini bulacak. Yarışmaya katılmak için son
başvuru tarihi ise 1 Temmuz
Sektörün temel
taşlarından birini oluşturan İnsan Kaynağını merkezine alan bu ödüllendirme
sisteminde, En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Liderleri izleyicilerin
oylarıyla belirlenecek.
Başarılarıyla sektörde
rol model olacak nitelikteki genç çalışanları öne çıkarmayı ve motivasyonu
arttırmayı hedefleyen yarışmanın ön değerlendirme jürisi sektör
yöneticilerinden oluşurken, sektör çalışanları keypadlerle yapacakları oylama
sonucunda kazananları belirleyecek.
İki aşamalı
değerlendirme sürecinin ilk kısmında adaylar, sektör yöneticilerinden oluşan 18
kişilik bir ön değerlendirme jürisiyle bir araya gelecekler. Bu süreci aşan
Müşteri Temsilcisi ve Takım Liderleri ise Call Center Rising Star Ödül
sahnesinde kendilerini ifade etme şansına sahip olacaklar.
Yarışma, Mod Tasarım, Plantronics ve Türk Hava
Yolları’nın katkılarıyla gerçekleşecek
Contact Center
Konferansı ve Fuarı Lider Firmaları Aynı Çatı Altında buluşturuyor
2
gün süresince sektör temsilcilerini bir araya getiren Çağrı Merkezi Günleri,
Call Center Rising Star dışında, Contact Center Konferansı ve Fuarına da ev
sahipliği yapacak.
Sektörün
önde gelen çağrı merkezi ve tedarikçi firmalarının stantlarıyla katıldığı fuar
ücretsiz olarak ziyaret edilebilirken, katılımcılar da KOSGEB desteklerinden
yararlanabilecek.
0 yorum:
Yorum Gönder