14 Mart 2012 Çarşamba

SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul - 21 Mart'ta Füturist Mike Walsh'ı Ağırlayacak!

Bu yıl dördüncü kez düzenlecek olan SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul organizasyonu; 21 Mart 2012, Çarşamba günü İstanbul Swissotel’de gerçekleşecek. İş analitiği ve zekası alanında öncü çözümler sunan SAS tarafından düzenlenecek olan SAS Business Analytics Series 2012 Istanbul etkinliğinde, Dijital Gelecek, Sosyal Medya Fırsatları, Analitik Çözümler ve veri analizinin iş kararlarını nasıl etkileyeceği konuşulacak.
Sosyal Medya’nın ana konu olarak belirlendiği SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul etkinliği bilişim ve iş dünyasının önemli isimlerinin yanı sıra; dünyanın en ünlü fütüristlerinden Mike Walsh’u da ağırlayacak. Geleceği sadece anlamaya yönelik değil, iş stratejilerini de bu yönde şekillendirmeye ve vizyon oluşturmaya yardımcı olacak bir konuşma yapacak olan Walsh, sosyal medya fırsatlarını, dijital geleceği ve veri analizi ile iş kararları arasındaki bağı anlatacak.
SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul’un bir diğer konuğu ise SAS EMEA ve AP Center of Excellence Genel Müdürü Shekhar Iyer. Iyer, SAS çözümlerinin Türkiye’deki büyük kuruluşlardan bazılarını nasıl değiştirdiğini, rekabeti ustaca nasıl yönettiklerini, karmaşık işletme sorunlarına SAS ile nasıl çözüm bulduklarına değinecek.
SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul’da bankacılık, sigorta, telekom, perakende, kamu, enerji  gibi farklı sektörlere yönelik  yeni uygulamalar da katılımcılara sunulacak.
SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul
21.03.2012 | Swissôtel The Bosphorus | Istanbul - PROGRAM

09:00 – 09:30
Kayıt ve kahve molası
09:30 – 09:45
Açılış konuşması
Gökhan Nalbantoğlu , SAS Türkiye
Kuzey Afrika, Orta Asya Genel Müdürü
09:45 – 10:45
FUTURETAINMENT Yesterday The World Changed, Now It's Your Turn
Mike Walsh
10:45 – 11:00
Kahve molası
11:00 – 11:40
Improving Business Performance through Information Management
Shekhar Iyer, SAS EMEA ve Asya Pasifik Center of Excellence Genel Müdürü
11:40 – 12:00
Analytics, why now and where next
Jason M.Gordon, Partner, Deloitte Consulting UK
12:00 – 12:20
Büyük Verinin Gizli Rekabet Değeri
EMC
12:20 – 13:30
Öğle Yemeği
FUJI 2
LUZERN
MONTREUX
LAUSANNE
BERN
13:30 – 14:15
How to make social media work for you
SAS
Traditional ALM and Liquidity Management in the Light of New Market Challenges
SAS
Implementing Data Governance and MDM
SAS
Başarılı Talep Tahminleme Modelleri
ERETEAM
High Performance Analytics
SAS
14:30 – 15:15
Social Media Analytics Örnek uygulama
ING Bank
The Eurozone crisis is not a Black Swan: How will Basel III mitigate recurring crisis
SAS
Değişimi yönetin
TERADATA
Tahminsel modelleme ile geleceğe dönük fırsatları keşfedin. Örnek Uygulama
Yapı Kredi Bankası
SAS ve YKB
Next Generation of SAS Business Intelligence-A Visual Overview
SAS
15:15 – 15:45
Kahve molası
15:45 – 16:30
Marketing Optimization Örnek uygulama
AKBANK
Yönetişim, Risk ve Uyumluluk sürecinde Hızlı ve Düşük Maliyetli Çözüm : Safeer
SAS
Metin Analitiği ile dökümanlarda gizlenmiş bilgileri keşfedin
SAS
Büyük Veri Analizi:İhtiyaçlar ve Fırsatlar
EMC
Customer Analytics in Retail Industry: The application of customer data and analytics to drive retail performance improvement in areas such as pricing, range planning and multi-channel retail
DELOİTTE
16:45 – 17:30
Müşteri Deneyimi
Yönetimi
ULTİMA
Impacting an insurers Combined Ratio-using Business Analytics in claims department
SAS
Best Practices for Improving Enterprise Data Quality
SAS
Müşteri analizinde 3.boyut. SAS Customer Link Analytics
Örnek Uygulama
Türk Telekom
SAS ve Türk Telekom
Why DM is important for Customer Intelligence and Risk Management implementations?
SAS
17:30 - 18:00
HEDİYE ÇEKİLİŞİ

0 yorum:

Yorum Gönder