Sosyal Medya’nın ana konu olarak belirlendiği SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul etkinliği bilişim ve iş dünyasının önemli isimlerinin yanı sıra; dünyanın en ünlü fütüristlerinden Mike Walsh’u da ağırlayacak. Geleceği sadece anlamaya yönelik değil, iş stratejilerini de bu yönde şekillendirmeye ve vizyon oluşturmaya yardımcı olacak bir konuşma yapacak olan Walsh, sosyal medya fırsatlarını, dijital geleceği ve veri analizi ile iş kararları arasındaki bağı anlatacak.
SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul’un bir diğer konuğu ise SAS EMEA ve AP Center of Excellence Genel Müdürü Shekhar Iyer. Iyer, SAS çözümlerinin Türkiye’deki büyük kuruluşlardan bazılarını nasıl değiştirdiğini, rekabeti ustaca nasıl yönettiklerini, karmaşık işletme sorunlarına SAS ile nasıl çözüm bulduklarına değinecek.
SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul’da bankacılık, sigorta, telekom, perakende, kamu, enerji gibi farklı sektörlere yönelik yeni uygulamalar da katılımcılara sunulacak.
SAS Business Analytics Series 2012 İstanbul
21.03.2012 | Swissôtel The Bosphorus | Istanbul - PROGRAM
09:00 – 09:30 |
Kayıt ve kahve molası
|
|||||
09:30 – 09:45
|
Açılış konuşması
Gökhan Nalbantoğlu , SAS Türkiye Kuzey Afrika, Orta Asya Genel Müdürü |
|||||
09:45 – 10:45
|
FUTURETAINMENT Yesterday The World Changed, Now It's Your Turn
Mike Walsh |
|||||
10:45 – 11:00
|
Kahve molası
|
|||||
11:00 – 11:40
|
Improving Business Performance through Information Management
Shekhar Iyer, SAS EMEA ve Asya Pasifik Center of Excellence Genel Müdürü |
|||||
11:40 – 12:00
|
Analytics, why now and where next
Jason M.Gordon, Partner, Deloitte Consulting UK |
|||||
12:00 – 12:20
|
Büyük Verinin Gizli Rekabet Değeri
EMC |
|||||
12:20 – 13:30
|
Öğle Yemeği
|
|||||
FUJI 2
|
LUZERN
|
MONTREUX
|
LAUSANNE
|
BERN
|
||
13:30 – 14:15
|
How to make social media work for you
SAS |
Traditional ALM and Liquidity Management in the Light of New Market Challenges
SAS |
Implementing Data Governance and MDM
SAS |
Başarılı Talep Tahminleme Modelleri
ERETEAM |
High Performance Analytics
SAS |
|
14:30 – 15:15
|
Social Media Analytics Örnek uygulama
ING Bank |
The Eurozone crisis is not a Black Swan: How will Basel III mitigate recurring crisis
SAS |
Değişimi yönetin
TERADATA |
Tahminsel modelleme ile geleceğe dönük fırsatları keşfedin. Örnek Uygulama
Yapı Kredi Bankası SAS ve YKB |
Next Generation of SAS Business Intelligence-A Visual Overview
SAS |
|
15:15 – 15:45
|
Kahve molası
|
|||||
15:45 – 16:30
|
Marketing Optimization Örnek uygulama
AKBANK |
Yönetişim, Risk ve Uyumluluk sürecinde Hızlı ve Düşük Maliyetli Çözüm : Safeer
SAS |
Metin Analitiği ile dökümanlarda gizlenmiş bilgileri keşfedin
SAS |
Büyük Veri Analizi:İhtiyaçlar ve Fırsatlar
EMC |
Customer Analytics in Retail Industry: The application of customer data and analytics to drive retail performance improvement in areas such as pricing, range planning and multi-channel retail
DELOİTTE |
|
16:45 – 17:30
|
Müşteri Deneyimi
Yönetimi ULTİMA |
Impacting an insurers Combined Ratio-using Business Analytics in claims department
SAS |
Best Practices for Improving Enterprise Data Quality
SAS |
Müşteri analizinde 3.boyut. SAS Customer Link Analytics
Örnek Uygulama Türk Telekom SAS ve Türk Telekom |
Why DM is important for Customer Intelligence and Risk Management implementations?
SAS |
|
17:30 - 18:00
|
HEDİYE ÇEKİLİŞİ
|
|||||

0 yorum:
Yorum Gönder