28 Şubat 2012 Salı

"Serviste bekleme süresi" bilgisayar kullanıcılarını endişelendiriyor!

Arızalı ürünlerin serviste bekleme süresinin uzunluğu bilgisayar kullanıcılarını endişelendiriyor.
Birçok bilgisayar kullanıcısı, ürünün serviste bekleme süresi uzayınca endişe duyuyor. Yasal süreyi aşan beklemeler bilgisayar kullanıcılarını mağdur durumda bırakıyor. Garanti kapsamındaki arızalı ürünler gibi, garanti dışında kalan ürünlerin de serviste yasal bekleme süresi en fazla 20 iş günü, diğer bir ifade ile 1 ay. Buna bir de düşük kaliteli servis hizmetinden kaynaklı süreler eklenince, bilgisayar kullanıcıları iş hayatı ve iletişimde sorunlar ile karşı karşıya kalıyor

Arızalı bilgisayarınız servisteyken endişelenmeyin!
Bu endişeleri dikkate alan Pratik Servis, bilgisayarın serviste bekleme süresinin 48 saati aşmamasına özen gösteriyor. Ayrıca, servise alınan arızalı bilgisayarın onarılıp

iadesine kadar olan süreçte, bilgisayar kullanıcılarının endişelerini ortadan kaldırmak ve işlerinin aksamaması amacıyla, ödünç dizüstü bilgisayar veriyor.

Bilgisayarınız ile ilgili karşılaşabileceğiniz çeşitli sorunlara hızlı ve yerinde çözümler getiren Pratik Servis’e www.pratikservis.com’dan ulaşılabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder