Arızalı ürünlerin serviste bekleme süresinin uzunluğu bilgisayar kullanıcılarını endişelendiriyor.
Birçok bilgisayar kullanıcısı, ürünün serviste bekleme süresi uzayınca
endişe duyuyor. Yasal süreyi aşan beklemeler bilgisayar kullanıcılarını
mağdur durumda bırakıyor. Garanti kapsamındaki arızalı ürünler gibi,
garanti dışında kalan ürünlerin de serviste yasal bekleme süresi en
fazla 20 iş günü, diğer bir ifade ile 1 ay. Buna bir de düşük kaliteli
servis hizmetinden kaynaklı süreler eklenince, bilgisayar kullanıcıları
iş hayatı ve iletişimde sorunlar ile karşı karşıya kalıyor
Arızalı bilgisayarınız servisteyken endişelenmeyin!
Bu endişeleri dikkate alan Pratik Servis, bilgisayarın serviste
bekleme süresinin 48 saati aşmamasına özen gösteriyor. Ayrıca, servise
alınan arızalı bilgisayarın onarılıp
iadesine kadar olan süreçte, bilgisayar kullanıcılarının endişelerini
ortadan kaldırmak ve işlerinin aksamaması amacıyla, ödünç dizüstü
bilgisayar veriyor.
Bilgisayarınız ile ilgili karşılaşabileceğiniz çeşitli sorunlara hızlı ve yerinde çözümler getiren Pratik Servis’e www.pratikservis.com’dan ulaşılabilir.
0 yorum:
Yorum Gönder