Dünyanın önde gelen dijital&mobil reklam pazarlama firmalarından Mobilera Holding IAB Amerika’nın lisansı ile ikincisi gerçekleştirilen Mixx Awards’da altı ödüle birden layık görüldü.
Kertmelioğlu: “Yenilikçi Projelerle Markalara Değer Katmaya Devam Ediyoruz”
Mobilera Holding Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Arda Kertmelioğlu ödüllerle ilgili olarak: “Mobilera Holding ve bağlı şirketlerimiz Boom ile Outeractive Media tarafından hayata geçirilen projelerle ödüle layık görülmüş olmaktan mutluluk duyuyoruz. Yarışmanın iş sonuçlarıyla birlikte değerlendiriliyor olması kazandığımız ödüllerin değerini daha da artırıyor. Almış olduğumuz IAB ödüllerine konu olan projeleri hayata geçirebilme konusunda yeni teknolojilere inancı, inovasyona olan katkıları ve dijital pazarlama konusunda gösterdikleri cesaretden dolayı, tüm yenilikçi fikirlerimizi destekleyen Unilever - Carte d’Or, Akbank, Istanbul Shopping Fest ve Sütaş’a ayrı ayrı teşekkür ediyoruz. 2012 yılında da yenilikçi, yaratıcı ve değer katan projeleri üretmeye devam edeceğiz” dedi.
İnteraktif pazarlama ve reklam kampanyalarını performanslarıyla birlikte değerlendirildiği yarışmada Mobilera, Tablet Uygulamaları kategorisinde Akbank Wings Gezgin iPad App, Sosyal Medya Aplikasyonları kategorisinde Carte d’Or Müsaitseniz Fala Bekleriz projeleriyle 2 Golden Mixx ve bir Bronz Mixx; Boom Digital Nation, İstanbul Shopping Fest projesi ile Mobile Medya Kampanyaları kategorisinde Gümüş Mixx; Outeractive Media ise Ev Dışı dijital ve Deneysel yenilikçi kategorilerinde Sütaş Ayran’la Haydi Çalkala projesi ile 2 Bronz Mixx olmak üzere toplam 6 ödül aldı.
Mobilera geçtiğimiz yıl ilki düzenlenen IAB Mixx Awards’ta da 5 ayrı ödüle layık görülmüştü.
Mobilera ve bağlı şirketlerinin IAB Mixx 2011 Karnesi:
2 Golden Mixx:
Tablet Uygulamaları / Mobilera – Akbank Wings Gezgin iPad Uygulaması - Akbank
Sosyal Medya Aplikasyonları / Mobilera – Müsaitseniz Fala Bekleriz – Unilever Carte d’Or
1 Gümüş Mixx:
Mobil Medya Kampanyaları /Boom – Istanbul Shopping Fest
3 Bronz Mixx:
Ev Dışı Dijital /Outeractive Media – Sütaş Ayran’la Haydi Çalkala - Sütaş
Deneysel ve Yenilikçi /Outeractive Media – Sütaş Ayran’la Haydi Çalkala - Sütaş
Marka Destinasyon Siteleri / Mobilera - Müsaitseniz Fala Bekleriz – Unilever Carte d’Or
www.mobilera.com
twitter.com/mobilera
facebook.com/mobilera
www.boomad.net
twitter.com/boomad
facebook.com/boomad
www.outeractive.com.tr
twitter.com/OuteractiveM
facebook.com/Outeractive-Media
Mobilera Hakkında:
Mobilera, alanında Dünya lideri bir firma olarak telekomoperatörleri vemarkalar içinbağlılık programları yaratmaktave dijital, mobil pazarlamavereklam çözümleri sunmaktadır. Eşsizve yenilikçi yöntemleri ilebugüne kadarEMEA bölgesindeki bir çok GSM operatörü için 25 milyondan fazlaaboneyi kapsayan,çeşitlitopluluk programlarıtasarlamışve yönetmiştir.
2010 yılında “mobiThinking.com” tarafından “Dünya’nın En İyi ve En Büyük 10 Mobil Pazarlama Şirketi” arasında gösterilmiştir. Aynı zamanda MMA (2009, 2010 /Global Awards) ve IAB (2010/Mixx Ödülleri) gibi saygın kuruluşlardan pek çok sayıda ödül kazanmıştır. Mobilera, aktif bir MMA (Mobile Marketing Association) üyesidir ve EMEA Bölgesi yönetim kuruluna, Dünya’nın dört bir yanındaki 700’den fazla şirketin oylarıyla 4 yıldır üst üste (2007/2008/2009/2010) seçilen tek üye olmuştur. Mobilera on yıldan fazla bir süredir mobil&dijital pazarlama endüstrisine sürekli katkıda bulunmakta ve tüketicilerin beklentilerini yenilik, yaratıcılık ve teknolojiyi en ön planda tutarak karşılamaktadır.
Boom Digital Nation Hakkında:
Boom Digital Nation bağımsız bir medya ajansı olarak, holistik ve entegre dijital çözümler sunarken, markanın ihtiyacı olan medya planlaması, satın alması, dijital uygulama tasarlanması ve üretilmesi gibi konularda danışmanlık hizmeti veren bir dijital reklam uzmanıdır.
Mobilera Holding‘in bir iştiraki olarak, dünyadaki öncü dijital medya uzmanlarından biri olma vizyonuyla 2006 yılında kurulmuştur.
Outeractive Media Hakkında:
2010 yılında Mobilera Holding’in bir iştiraki olarak kurulan Outeractive Media’ın temel amacı, dijital açık hava reklamcılığı için geliştirdiği benzersiz yöntem ve ölçümlenebilir mecra teknolojisi ile yerel ve global markaların açıkhavada hayal ettiklerini uygulayabileceği, kullanıcılara yönelik çözümler üretmek. Outeractive Media’nın operasyonları kapsamında İstanbul Beyoğlu Belediyesi ile yapılan işbirliği sonucu, her gün milyonlarca kişinin ziyaret ettiği Taksim’e interaktif dokunmatik ekranlar yerleştirildi. Ekranlar sayesinde kullanıcılar, günlük haberleri takip ederlerken ayrıca etkinlik programlarına ulaşabiliyorlar ve şehrin en yoğun noktalarında eğlenceli oyunlar oynayarak, reklamveren markalar ile interaktif deneyimler yaşayabiliyorlar. Bir çok yerel ve global marka tarafından kısa sürede medya planlama sürecine dahil edilen ekranlar, kampanya süreleri boyunca ölçümlenebilir sonuçlar sağlayıp, markaların yıllardır açıkhavada gereksinim duydukları çözümleri sunuyor. Bunun yanı sıra sinema salonlarında uygulanan motion detection oyunu ve dünyanın ilk multiplayer interaktif bina projeksiyon oyunu da şirket tarafında geliştirilen diğer öncü örneklerden bazıları.
0 yorum:
Yorum Gönder